پزشکیان: جهان فراموش نمی‌کند که فرمان ترور نصرالله از نیویورک صادر شد
(last modified 1403-07-07T14:35:06+00:00 )
میزان 07, 1403 19:05 Asia/Kabul
  • پزشکیان: جهان فراموش نمی‌کند که فرمان ترور نصرالله از نیویورک صادر شد
    پزشکیان: جهان فراموش نمی‌کند که فرمان ترور نصرالله از نیویورک صادر شد

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله به دست رژیم جنایتکار صهیونیستی تاکید کرد: جهان فراموش نمی‌کند که فرمان این حمله تروریستی از نیویورک صادر شد.

به گزارش رادیو دری، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله به رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمیع مستضعفین و آزادگان جهان تصریح کرد: «دبیرکل حزب‌الله لبنان، فخر مسلمانان و اسوه جهاد و مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله به آرزوی دیرینه خود، یعنی نائل آمدن به درجه رفیع شهادت دست یافت. کلمات در وصف رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، دلاوری‌ها و مجاهدت‌های مداوم او حقیر و ناچیزند.»

پزشکیان در پیام خود اظهار داشت: ما اینگونه آموخته‌ایم که فرماندهی از آن خداست. مسیر الهی هیچ‌گاه بدون فرمانده و رهبر باقی نمی‌ماند و این زمین به بندگان صالح خدا به ارث خواهد رسید.

رئیس جمهور ایران تاکید کرد: جامعه جهانی فراموش نخواهد کرد که فرمان این حمله تروریستی از نیویورک صادر شد و آمریکایی‌ها نمی‌توانند خود را از هم‌دستی با صهیونیست‌ها تبرئه کنند.

مسعود پزشکیان در پیام خود تصریح کرد که حزب اله لبنان بیش از پیش چونان خورشید خواهد درخشید و بی‌شک عَلَم مبارزه با ظالم بر زمین نخواهد ماند که «إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ»

ایران: راه پرافتخار سیدحسن نصرالله ادامه خواهد یافت

کلیدواژه