میزان 08, 1403 12:00 Asia/Kabul
  • قالیباف: سید حسن نصرالله در راه آزادی قدس شریف به شهادت رسید
    قالیباف: سید حسن نصرالله در راه آزادی قدس شریف به شهادت رسید

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: شهید سید حسن نصرالله در راه هدف مقدس و الهی خود که دفاع از اسلام و آزادی قدس شریف بود به شهادت رسید.

به گزارش رادیو دری، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، شهید نصرالله را پناه بی‌پناهان و سید مقاومت، محبوب قلب مستضعفان جهان، رهبر فداکار و مجاهد خستگی‌ناپذیر و دبیرکل صادق ذکر کرد که به دست باند جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی مظلومانه به شهادت رسید.

قالیباف حامیان صهیونیست‌ها و در رأس آنها رژیم آمریکا را در تمام‌ خون‌های ریخته‌شده اعم از خون زنان و کودکان مظلوم و آوارگان و بی‌پناهان شریک دانست که چهرۀ خبیث خود را بیش از گذشته برای تمام مردم جهان آشکار کرد.

رئیس قوه مقننه ایران افزود: شهید سید حسن نصرالله در عمر پربار و پر برکت خود دستاوردهای بی‌شماری در راه عقب راندن دشمن صهیونیست و تأمین امنیت ملت لبنان و رفع اشغال از آن سرزمین به دست آورد و مسیر آزادی قدس شریف را با هوشمندی و درایت تسهیل کرد.

قالیباف در پیام خود تاکید کرد: این شهید عالی مقام، الگوی نسل آیندۀ مجاهدان و باورمندان به آرمان مقاومت در سراسر جهان خواهد ماند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی جمعه شب، منطقه ضاحیه (جنوب بیروت) را بمباران کردند که در پی این بمباران سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهادت رسید.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه 7 میزان منتشر شد شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

دبیرکل حزب الله لبنان به شهادت رسید

کلیدواژه