میزان 09, 1403 08:39 Asia/Kabul
  • رئیس جمهوری ایران: جنایات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند
    رئیس جمهوری ایران: جنایات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جنایت شنیع و بزدلانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش رادیو دری؛ «مسعود پزشکیان» با تسلیت شهادت مجاهد کبیر «سید حسن نصرالله» و محکومیت شدید این جنایت رژیم سفاک صهیونیستی گفت: چنین جنایتی بار دیگر ثابت کرد این رژیم جنایتکار به هیچ یک از موازین و چارچوب‌های بین المللی پایبندی ندارد.

او افزود: تمام ادعا‌های سران آمریکا و کشور‌های اروپایی که در ازای  پاسخ ندادن ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» وعده آتش بس می‌دادند، دروغ بود و فرصت دادن به چنین جنایتکارانی صرفا آنها را در ارتکاب به جنایات بیشتر، جری‌تر خواهد کرد. 

رئیس جمهوری ایران با تاکید بر مسوولیت سنگین کشور‌های عربی و اسلامی در مقابل وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی در منطقه اظهار کرد: کشور‌های اسلامی نباید نسبت به جنایتگری این رژیم بی تفاوت باشند، چرا که امروز به تمام مردم جهان ثابت شده است که جنایتکار اصلی و عامل جنگ، ناامنی و آدمکشی در جهان کیست.

رژیم صهیونیستی پس از حدود یکسال جنایت و جنگ در باریکه غزه، از دوشنبه گذشته جنایت‌های خود را به لبنان گسترش داده است و در جدیدترین جنایت خود روز جمعه (۲۷ سپتامبر) با بمباران شدید ضاحیه ،جنوب بیروت، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان را به شهادت رساند.

همچنین در  بمباران روز شنبه رژیم نسل کش اسرائیل به جنوب بیروت، «نبیل قاووق»، معاون شورای اجرایی حزب الله به شهادت رسید.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت لبنان، در نتیجه حملات گسترده ارتش رژیم جنایتکار اسرائیل به این کشور، از هفته گذشته تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر شهید و دستکم دو هزار و ۶۰۰ نفر زخمی شدند.

عراقچی: شهادت سیدحسن نصرالله موجب قدرت بیشتر حزب الله می‌شود

روایت کارشناس چینی از چهار «معجزه» نصرالله در عرصه سیاسی خاورمیانه

کلیدواژه