میزان 09, 1403 18:17 Asia/Kabul
  • حضور رئیس جمهوری ایران در دفتر جنبش حزب الله در تهران
    حضور رئیس جمهوری ایران در دفتر جنبش حزب الله در تهران

رئیس جمهوری ایران با حضور در دفتر جنبش حزب الله در تهران به مقام والای سید حسن نصر الله دبیر کل شهید جنبش مقاومت اسلامی این جنبش ادای احترام کرد.

به گزارش رادیو دری، مسعود پزشکیان امروز دوشنبه با حضور در دفتر جنبش حزب الله در تهران، شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصر الله دبیر کل و دیگر فرماندهان این جنبش را به ملت قهرمان لبنان و همه آزادیخواهان جهان تسلیت گفت.

رئیس جمهور ایران همچنین دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهید مقاومت حزب الله را امضا کرد.

پزشکیان در دفتر یادبود شهید سید حسن نصرالله نوشت: دنیا باید بداند که خون شهید بزرگوار، سید حسن نصرالله و همراهانش همچنان خواهد جوشید و در مقابل ظلم و ستم قد علم خواهد کرد.

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: آمریکا و طرفداران رژیم صهیونیست به دنیا نشان دادند که حقوق بشر، کرامت انسان و قوانین بین‌الملل چگونه نقض می‌شود و تروریست‌ها و جنایتکاران به نام طرفداران حقوق انسانی و در مقابل ظلم‌ستیزان و طرفداران مظلومین، تروریست نامیده می‌شوند.

رئیس قوه قضاییه ایران هم امروز دوشنبه در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه ضمن تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله گفت: سید حسن نصرالله بیش از ۳۰ سال بدون وقفه در راه خدا و در برابر بدترین و رذل‌ترین دشمنان اسلام و بشریت جهاد مخلصانه کرد.

محسنی اژه ای تصریح کرد: امروز میلیون‌ها انسان در ممالک اسلامی تقاضا و درخواست پیوستن به صف رزمندگان مقاومت در لبنان و غزه را دارند تا با صهیونیست‌های جنایتکار به نبرد و جهاد بپردازند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی جمعه 27 سپتامبر، منطقه ضاحیه (جنوب بیروت) را بمباران کردند که در پی این بمباران سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شهادت رسید.

سفارت ایران در کابل حمله تروریستی اسرائیل را محکوم کرد

کلیدواژه