میزان 11, 1403 08:38 Asia/Kabul

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شب گذشته قلب سرزمین های اشغالی را با 200 فروند موشک بالستیک هدف قرار دادند.

به گزارش رادیو دری؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از آغاز این حملات در بیانیه ای اعلام کرد: پس از یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید اسماعیل هنیه به دست رژیم صهیونسیتی و برابر حق کشور در دفاع مشروع از خود طبق منشور ملل متحد و در پی تشدید شرارت‌های رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان، نیروی هوافضای سپاه پاسداران با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد. 

سپاه پاسداران در این بیانیه هشدار داده است:اگر رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی است، واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

در پی این حملات، آژیرهای خطر در مناطق مختلف فلسطین اشغالی به صدا درآمده است و فیلم های بسیاری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد موشک‌ها به اهدافی اصابت می‌کنند و سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن آنها عاجز  است.

مقامات ایران پیش از این بارها بر حق این کشور در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی به ویژه در ترور شهید اسماعیل هنیه که با توطئه این رژیم در تهران به شهادت رسید، تاکید کرده بودند.

ظریف: ایران حق دارد اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور هنیه را تلافی کند

تاکید وزیر خارجه ایران بر حق مشروع تهران در پاسخ به ترور شهید هنیه

کلیدواژه