پخش مستقیم خطبه‌های مهم رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران از رادیو دری
(last modified 1403-07-13T06:42:15+00:00 )
میزان 13, 1403 11:12 Asia/Kabul
  • پخش مستقیم خطبه‌های مهم رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران از رادیو دری
    پخش مستقیم خطبه‌های مهم رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران از رادیو دری

مراسم نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حدود ساعت 12 ظهر امروز به وقت تهران و 13 به وقت کابل، به صورت مستقیم از رادیو دری پخش می‌شود.

به گزارش رادیو دری؛ مراسم بزرگداشت مجاهد فی سبیل‌الله و سیّد عزیز امت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان از جمله سردار شهید نیل‌فروشان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در مصلای امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و در ادامه این مراسم، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نماز جمعه را اقامه و برای مردم سخنرانی خواهند کرد.

به این منظور، مردم ولایت مدار ایران اسلامی امروز پیش از طلوع آفتاب روانه مصلی امام خمینی(ره) تهران شدند تا بار دیگر با رهبر معظم انقلاب دیدار و نماز جمعه این هفته تهران را به امامت ایشان اقامه کنند.

 درهای مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز جمعه ۱۳ میزان ۱۴۰۳ به منظور برگزاری مراسم بزرگداشت سیدِ مقاومت سیدحسن نصرالله و همچنین اقامه نماز جمعه به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بر روی عمومی مردم گشوده شد.

سیل خروشان جمعیتی که از گوشه گوشه ایران اسلامی خود را به مصلی رسانده اند، هر لحظه بیشتر می شود و نمازگزاران در حالی که عکس های رهبر معظم انقلاب، شهید نصرالله، شهید سردار سلیمانی و شهدای مقاومت را در دست دارند به سمت محل برگزاری نماز در حرکت هستند.

اقامه نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب

 

کلیدواژه