شهادت یک نیرو‌ی مستشاری سپاه پاسداران در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه
(last modified 1403-07-13T08:02:02+00:00 )
میزان 13, 1403 12:32 Asia/Kabul
  • شهادت یک نیرو‌ی مستشاری سپاه پاسداران در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه
    شهادت یک نیرو‌ی مستشاری سپاه پاسداران در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت نیرو‌ی مستشاری سپاه  شهید مجید دیوانی در پی حمله هوایی نیرو‌های متجاوز صهیونیستی به سوریه خبر داده است.

به گزارش رادیو دری؛  سپاه پاسداران در این اطلاعیه اعلام کرده است: شهید مجید دیوانی در پی حمله هوایی نیرو‌های متجاوز صهیونیستی به سوریه، سه روز قبل به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و روز پنجشنبه ۱۲ میزان ۱۴۰۳ بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست. 

در این اطلاعیه آمده است: بار دیگر انقلاب اسلامی با تقدیم یکی از پاسداران مدافع حرم، سرو تناور انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و رزمنده سرافراز پاسدار مجید دیوانی از اهالی خرمشهر قهرمان، نیرو‌ی مستشاری سپاه پاسداران، مدافع حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام در سوریه بر اثر جراحات وارده ناشی از بمباران هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

سپاه پاسداران از شهید مجید دیوانی به عنوان صحابه آخرالزمانی اباعبدالله الحسین(ع) یاد کرده و با تبریک و تسلیت شهادت این شهید سرافراز، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز، همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده، بستگان و همرزمان وی ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را خواستار شده است.

پیکر شهدای ایرانی حمله رژیم صهیونیستی به سوریه در تهران تشییع شد

افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به سوریه

کلیدواژه