میزان 16, 1403 16:37 Asia/Kabul
  • معاون نیروی قدس سپاه: سردار قاآنی در سلامت است
    معاون نیروی قدس سپاه: سردار قاآنی در سلامت است

معاون نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار قاآنی فرمانده این نیرو در صحت و سلامت و مشغول فعالیت است.

به گزارش رادیو دری؛ ایرج مسجدی روز دوشنبه افزود: بسیاری از ما درباره سردار قاآنی می پرسند؛ او در صحت و سلامت بوده و مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه افزود: اسرائیل غاصب بعد از کشتار وحشیانه در منطقه، امروز به سراغ حزب‌الله یعنی بازوی اصلی مقاومت و پشتیبان غزه رفته است؛  آنها جنگ را با انفجار دستگاه‌های پیجر شروع کردند و پس از آن، سید مقاومت را به شهادت رساندند و امروز هم‌ هر روز تعدادی از مردم مظلوم ضاحیه‌ را به شهادت می‌رسانند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که بعد از کشتار در غزه و حمله به حزب‌الله  موفق به پیشرفت زمینی نشد، در حال گرفتن انتقام از مردم ضاحیه لبنان است.

سردار مسجدی با اشاره به سالگرد عملیات طوفان الاقصی اضافه کرد: با وجود اینکه یک سال از جنگ مقاومت فلسطین در غزه می‌گذرد، ولی آمادگی مقاومت بیشتر شده است، تا جایی که حماس ۹۰ درصد آماده نبرد است.

وی گفت: مجاهدان غزه و حماس در جلسات می‌گویند که مبادا کسی سازش کند و در برابر رژیم اشغالگر کوتاه بیاید؛ آنها معتقدند که یا اسرائیل باید شروط را بپذیرد یا جنگ را ادامه می‌دهند.

معاون نیروی قدس سپاه پاسداران یادآور شد که در یک سال گذشته، حتی یک خانواده فلسطینی حاضر نشده است از غزه بیرون برود؛ آنها می‌خواستند مردم را به اردن و دیگر کشورها کوچ بدهند، اما مردم برای حمایت از فرزندانشان ماندند و مقاومت کردند و حزب‌الله نیز برای سال‌ها مبارزه و مقاومت، برنامه‌ریزی کرده است.

اظهارات معاون نیروی قدس درباره سلامتی سردار قاآنی فرمانده این نیرو در پی آن مطرح شده است که برخی رسانه‌ها درباره شهادت یا زخمی شدن این فرمانده ایرانی در بمباران ضاحیه لبنان شایعاتی را مطرح کرده بودند.

رویترز پیش از این ادعا کرده  بود که سردار قاآنی پس از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل پیشین حزب‌الله، به لبنان سفر کرده بود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی: از سید هاشم صفی‌الدین خبر دقیقی در دست نیست

کلیدواژه