جدی 22, 1395 09:39 Asia/Kabul
  • ایران مقصدی امن برای گردشگران جهان

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران گفت هدف این سازمان ارائه تصویری مناسب و واقعی از ایران به جهانیان است.

به گزارش ایرنا، "زهرا احمدی‌پور" رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران در دیدار "فرانسوا سنمو" سفیر فرانسه در تهران افزود ایران مقصدی امن برای گردشگران همه کشورها است.

احمدی‌پور تصریح کرد برگزاری تورهای معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران برای تورگردانان و رسانه‌های فرانسه می‌تواند فضای واقعی ایران را برای گردشگران و مردم فرانسه تشریح کند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران، تعامل فرهنگی بین کشورها را سبب ایجاد روابط مبتنی بر احترام و صلح دانست و گفت ایران با این رویکرد در مسیر ارتباط کاملاً منطقی همراه با اعتدال و صلح با سایر کشورها حرکت می‌کند.

احمدی‌پور افزود با توجه به تنوع صنایع‌دستی ایران و علاقه مردم فرانسه به آثار هنری، باید راهکارهای افزایش حجم صادرات صنایع‌دستی ایرانی به فرانسه مورد توجه قرار گیرد.

"فرانسوا سنمو" سفیر فرانسه در تهران نیز هویت فرهنگ ایرانی را برای مردم فرانسه شناخته‌ شده دانست و گفت گردشگران فرانسوی برای سفر به ایران تشویق می‌‌شوند، چرا که ایران یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه است.

 

کلیدواژه