میزان 18, 1403 16:02 Asia/Kabul
  • پیام تشکر فدراسیون تکواندو ایران از رهبر معظم انقلاب
    پیام تشکر فدراسیون تکواندو ایران از رهبر معظم انقلاب

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران در پیامی خدمت محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی بابت نگاه ویژه و پدرانه ایشان به رشته ورزشی تکواندو، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش رادیو دری، فدراسیون تکواندو ایران نیز درپیامی خدمت رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: پیام امید بخش، پدرانه و مهربانانه حضرت عالی پس از قهرمانی تیم های ملی پسران و دختران از آوردگاه مسابقات تکواندو قهرمانی جهان، شادی و شعف فراوان برای جوانان اعزامی به این رویداد بزرگ جهانی را به همراه داشت، فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران پس از نتایج درخشان در بازی‌های المپیک 2024 پاریس با دعای خیر حضرتعالی در دیدار حضوری و حمایت مردم غیور ایران، بار دیگر افتخار آفرینی کرد.

درادامه پیام فدراسیون تکواندو خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: نگاه دقیق و هوشمندانه معظم له در توجه به نتایج نوجوان و جوانان و ورزشکاران تکواندوکار ایران، شور و شعف ویژه‌ای در بین همکاران فدراسیون، مربیان و ورزشکاران ایجاد نموده و از این بابت خدای بزرگ را شاکر و از معظم له سپاسگزاریم.

فدراسیون تکواندو ایران همچنین در پیام خود به رهبر معظم انقلاب اسلامی آورده: تکواندواران ایرانی خود را متعهد می‌دانند برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف بین‌المللی شبانه روزی تلاش کنند.

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب روز گذشته و پس از کسب سکوی اول جهان توسط تیم ملی تکواندوی دختران و پسران جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در کره جنوبی، با ابراز خوشنودی از این موفقیت، کسب این جایگاه بزرگ را به ورزشکاران، کادر فنی تیم ملی و دست‌اندرکاران فدراسیون تکواندوی ایران تبریک گفتند.

پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی تکواندوی نوجوانان ایران در جهان

کلیدواژه