محکومیت اقدام بی‌شرمانه رسانه‌های صهیونیستی ضد آیت‌الله سیستانی
(last modified 1403-07-21T16:05:21+00:00 )
میزان 21, 1403 20:35 Asia/Kabul
  • محکومیت اقدام بی‌شرمانه رسانه‌های صهیونیستی ضد آیت‌الله سیستانی
    محکومیت اقدام بی‌شرمانه رسانه‌های صهیونیستی ضد آیت‌الله سیستانی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران اقدام بی‌شرمانه رسانه‌های رژیم اسرائیل مبنی بر قرار دادن نام مرجعیت عالی شیعه عراق در فهرست ترور این رژیم را محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران اقدام وقیحانه و تحریک آمیز رسانه‌های اسرائیلی در قرار دادن نام مرجعیت شیعه عراق در فهرست ترور، کینه دشمنان صهیونیستی و آمریکایی از مرجعیت شیعه عراق از زمان اشغال این کشور در سال ۲۰۰۳ و متعاقبا نقش پررنگ حضرت آیت الله سیستانی در انهدام تروریست‌های داعش است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایران تصریح کرد: در جنگ غزه، مرجعیت عالی شیعه در عراق همواره حمایت از ملت‌های فلسطین و لبنان در مواجهه با دشمن صهیونیستی را به مثابه یک تکلیف و مسئولیت همگانی مد نظر قرار داده اند و همین مسأله، عداوت صهیونیست‌ها و غرب در قبال حضرت آیت‌الله سیستانی را دوچندان ساخته است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل روز سه شنبه (هشتم اکتبر) تصاویری منتشر کرد که در آن آیت‌الله العظمی سیستانی مرجع عالیقدر دینی عراق از اهداف ترور رژیم صهیونیستی معرفی شده بود.

این اقدام وقیحانه رژیم صهیونیستی، موجی از محکومت و اعتراض را از سوی احزاب، جریان های سیاسی و دولت عراق را در پی داشته است.

رژیم صهیونیستی نام آیت‌الله سیستانی را در فهرست ترور خود قرار داد

کلیدواژه