خطیب جمعه تهران: از نظر استراتژیک اسرائیل تمام شده است
(last modified 1403-07-27T10:38:55+00:00 )
میزان 27, 1403 15:08 Asia/Kabul
  • خطیب جمعه تهران: از نظر استراتژیک اسرائیل تمام شده است
    خطیب جمعه تهران: از نظر استراتژیک اسرائیل تمام شده است

خطیب نماز جمعه تهران، رژیم صهیونیستی را از نظر استراتژیک نابود و تمام شده دانست.

به گزارش رادیو دری، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: صهیونیست‌ها پس از تحمل هزینه‌های سنگین نظامی به هیچیک از اهداف تعریف شده خود در تجاوز به باریکه غزه دست نیافتند و بیش از یک سال است دچار جنگ فرسایشی شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد افزود: صاحبنظران غربی نوشته‌اند از نظر استراتژیک اسرائیل تمام شده و همچنین از نظر واقعیت اجتماعی به شدت ناپایدار و متزلزل است.

خطیب جمعه تهران با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ ضد رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: این عملیات متراکم‌ترین، پیچیده‌ترین حمله موشکی بالستیک جهان است که هشدار جدی برای رژیم و شرکای آن در زمینه اقدامات تلافی‌جویانه به همراه داشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد همچنین با اشاره به شکست‌های صهیونیست ها در برابر مقاومت لبنان و فلسطین تصریح کرد: اگر صهیونیست ها به تجاوزهای خود به غزه و لبنان ادامه دهند باید منتظر معجزه مقاومت غزه و حزب الله لبنان که هیمنه رژیم صهیونیستی را لگدمال می کنند باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران همچنین شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را پرچمدار عزت دنیای عرب و وحدت ملی در لبنان دانست و گفت: این خصلت نشانه شجاعت، حکمت و معنویت او بود.

رهبر معظم انقلاب : رژیم صهیونیستی با همت ملت‌های مسلمان قطعاً نابود خواهد شد

کلیدواژه