ایران: ترور بانوی ایرانی به دست رژیم اسرائیل جنایت جنگی است
(last modified 1403-07-29T13:27:34+00:00 )
میزان 29, 1403 17:57 Asia/Kabul
  • ایران: ترور بانوی ایرانی به دست رژیم اسرائیل جنایت جنگی است
    ایران: ترور بانوی ایرانی به دست رژیم اسرائیل جنایت جنگی است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، ترور بی‌رحمانه بانوی ایرانی و همسر لبنانی او به دست رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری، اسماعیل بقائی هامانه سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با محکوم کردن جنایت جدید رژیم صهیونیستی در ترور بی‌رحمانه معصومه کرباسی بانوی شهروند ایرانی و رضا عواضه همسر لبنانی او، شهادت این زوج را به خانواده‌های آن‌ها و دو ملت شریف و مقاوم ایران و لبنان تبریک و تسلیت گفت.

بقائی با اشاره به فیلم منتشر شده از نحوه ترور این بانوی ایرانی و همسر او در یک مکان غیرنظامی و خیابانی پُرتردد، این اقدام رژیم صهیونیستی را مصداق کامل تروریسم و جنایت جنگی دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ادای احترام به  این بانوی شهید ایرانی که از فعالان رسانه‌ای حامی فلسطین هم بود، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از همه ابزار‌های موجود برای پیگیری موضوع و پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی در قبال جنایاتش استفاده خواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران اقدام تروریستی اسرائیل را نشانه ضدیت این رژیم با ایران و ایرانیان دانست و از مراجع حقوق بشری خواست در برابر این جنایت خودسرانه که بخشی از نسل‌کشی و کشتار در فلسطین اشغالی و لبنان است، سکوت نکنند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان در اطلاعیه ای اعلام کرد که در نتیجه حمله پهپادی ضدانسانی رژیم صهیونیستی در روز شنبه ۲۸ مهرماه/میزان به مکانی عمومی در منطقه جونیه لبنان، یکی از بانوان ایرانی مقیم لبنان به نام معصومه کرباسچی به همراه همسر لبنانی‌اش به فیض شهادت نائل گردید.

ایران: رژیم صهیونیستی بر بنیاد دروغ شکل گرفته است

کلیدواژه