شوخی‌های کاربران فضای مجازی با حمله رژیم صهیونیستی به ایران
(last modified Sat, 26 Oct 2024 07:53:47 GMT )
عقرب 05, 1403 12:23 Asia/Kabul
  • شوخی های کاربران فضای مجازی با حمله رژیم صهیونیستی به ایران
    شوخی های کاربران فضای مجازی با حمله رژیم صهیونیستی به ایران

کاربران شبکه های اجتماعی از بامداد امروز تا کنون و در پی شکست حملات هوایی ارتش صهیونیستی به ایران، این موضوع را دستمایه شوخی های مجازی کرده اند.

 به گزارش رادیو دری؛ امیلی گومی ورزشکار فرانسوی و فعال حامی فلسطین، کاریکاتوری با موضوع حمله اسرائیل به ایران و پنهان شدن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در زمان حمله در حساب کاربری خود منتشر کرد و نوشت صبر کن و ببین.

فیصل القاسم فعال رسانه ای سوری هم در حساب کاربری ایکس خود نوشت: پاسخ اسرائیل دقیقا همان گونه شد که پیش بینی می کردیم. کوه موش زایید.

Image Caption

حمود النوفل دانشیار دانشگاه سلطان قابوس عمان در واکنش به اطلاع رسانی سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره پایان یافتن حمله این رژیم به ایران در حساب کاربری ایکس خود نوشت: چه قدر شما، ضعف و بزدلی تان همگی مایه رسوایی است! از امروز همه به عادی سازی روابط با ایران روی خواهند آورد تا از آن محافظت کنند، اما با شما چنین رفتاری نخواهند کرد. ای موش ها! زور شما فقط به مردم بی گناه غزه می رسد و مقابل بزرگمردان، پست فطرتی بیش نیستید.

Image Caption

انیس منصور ستون نویس روزنامه عربی 21 در حساب کاربری ایکس خود نوشت: هدف این حمله بیدار کردن مردم برای نماز صبح بود. یک ماه تهدید.. یک هفته افشای اطلاعات.. نتیجه فقط هوا کردن ترقه و بالون بود و به شما گفتند 100 هواپیما! کار اسرائیل تمام شد و سقوط کرد. این رژیم به سمت نابودی می رود.

Image Caption

شنیده شدن صدای انفجار در تهران و دو استان دیگر ایران

اطلاعیه مهم پدافند هوایی ایران درباره انفجارهای بامداد امروز در سه استان این کشور

 

 

کلیدواژه