تعداد شهدای دفاع از حریم ایران به ۴ نفر رسید
(last modified Sun, 27 Oct 2024 05:27:39 GMT )
عقرب 06, 1403 09:57 Asia/Kabul
  • تعداد شهدای دفاع از حریم ایران به ۴ نفر رسید
    تعداد شهدای دفاع از حریم ایران به ۴ نفر رسید

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعداد شهدای دفاع از حریم ایران به چهار نفر رسید.

به گزارش رادیو دری، در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونی در بامداد شنبه (پنجم عقرب)، شهیدان «سرگرد سجاد منصوری» و «استوار مهدی نقوی» دو نفر دیگر از کارکنان ارتش که در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی مجروح شده بودند، عصر روز شنبه به یاران شهید خود پیوستند.

شهیدان والامقام سرگرد حمزه جهاندیده و استوار محمد مهدی شاهرخی‌فر از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بامداد شنبه حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیده بودند.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی ایران ساعات اولیه صبح روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی ایران آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

دو رزمنده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امنیت وطن به شهادت رسیدند

مقابله موفق پدافند هوایی ایران با حملات رژیم صهیونیستی

اطلاعیه مهم پدافند هوایی ایران درباره انفجارهای بامداد امروز در سه استان این کشور

کلیدواژه