رئیس جمهوری ایران: به تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب داده خواهد شد
(last modified Mon, 28 Oct 2024 04:56:28 GMT )
عقرب 07, 1403 09:26 Asia/Kabul
  • رئیس جمهوری ایران: به تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب داده خواهد شد
    رئیس جمهوری ایران: به تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ مناسب داده خواهد شد

رئیس جمهوری ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران جنگ طلب نیست اما از حقوق ملت و کشور دفاع خواهد کرد و پاسخ مناسبی به تجاوز رژیم صهیونیستی خواهد داد.

به گزارش رادیو دری، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری ایران در جلسه هیات دولت با اشاره به تجاوز رژیم اسرائیل به حریم هوایی ایران تاکید کرد، جمهوری اسلامی هیچ‌گاه در برابر هیچ متجاوزی کوتاه نمی‌آید.

پزشکیان با بیان اینکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و جنوب لبنان به همه جهانیان ثابت شده است، گفت: جهانیان شاهد هستند که حامیان این رژیم اشغالگر و راس آن آمریکا، در حالی دَم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند که در برابر به خاک و خون کشیده شدن ده‌ها هزار زن و کودک از سوی رژیم سفاک اسرائیل، سکوت کرده‌اند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به حادثه تروریستی تفتان، از مقامات ذیربط خواست مسببان این جنایت را به سزای اعمال‌شان برسانند. 

در پی ناکامی رژیم سفاک صهیونیستی در جبهه مقاومت و همزمان با تعدی آن رژیم منحوس به برخی از نقاط ایران اسلامی، تروریست‌های مزدور، روز شنبه (۲۶اکتبر) در اقدامی تروریستی ۱۰ نفر از مأموران خدوم و فداکار و غیورمردان دلاور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) را ناجوانمردانه در حوزه شهرستان تفتان، استان سیستان و بلوچستان ،جنوب شرق ایران، به شهادت رساندند.

رژیم صهیونیستی بامداد روز شنبه (۲۶اکتبر) در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که سامانه یکپارچه پدافند هوایی ایران ضمن رهگیری، توانست مقابله موفق با این اقدام تجاوزکارانه رژیم اسرائیل داشته باشد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران، آسیب‌های محدودی نیز به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

پزشکیان: مردم سلحشور ایران در دفاع از خاکشان بی هیچ هراسی ایستاده‌اند

کلیدواژه