جدی 28, 1395 16:54 Asia/Kabul
  •  لاریجانی: ایران از تهاجم حقوق بشری غرب ابایی ندارد

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران گفت جمهوری اسلامی ایران از تهاجم حقوق بشری غرب، ابایی ندارد.

"محمدجواد لاریجانی" دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران روز سه شنبه در حاشیه صد و پنجاه و سومین جلسه کمیته ملی هماهنگی ستاد حقوق بشر در جمع خبرنگاران در تهران، درباره تهاجم حقوق بشری غربی‌ها ضد ایران افزود تهاجم حقوق بشری از روز اول تشکیل جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است و غربی‌ها انواع قطعنامه‌ها را ضد مردم ایران صادر کردند.

لاریجانی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران، یک نظام مدنی و سیاسی کامل و یک دموکراسی تمام عیار را بر اساس تفکر اسلامی بنا نهاده است گفت امروز جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ حد مقایسه‌ای، بزرگترین دموکراسی غرب آسیا است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران، حقوق بشر را مظلوم ترین شعار در میان بشریت و جهان امروز دانست و تصریح کرد طبیعتا نظام جمهوری اسلامی ایران برای کشورهای غربی گران تمام شده است، آن‌ها انتظار نداشتند این تجربه موفق شود و غرب به دنبال دیکتاتورهایی است که به اسم سکولاریسم و لیبرالیسم در منطقه حکومت کنند.

لاریجانی با بیان اینکه حقوق بشر، پرچم جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، گفت جمهوری اسلامی ایران مخالف ظلم کردن و ظلم پذیرفتن و مدافع حقوق انسان‌های مظلوم است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران همچنین درباره شرایط فعلی بحرین افزود آنچه که در بحرین اتفاق می افتد فاجعه انسانی و جنایات ضد بشریت است.

 

کلیدواژه