جدی 30, 1395 12:42 Asia/Kabul
  • سردار شریف: امنیت ایران در جهان الگو است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت، با وجود آنکه ایران در کانون تحولات منطقه ای قرار دارد، اما امنیت ایران در جهان نمونه و الگو است.

به گزارش ایرنا، "سردار رمضان شریف"، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در کرمانشاه (غرب ایران) افزود، گروه تروریستی داعش با وجود اقدامات خرابکارانه در منطقه و اروپا به برکت اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی موفق به خرابکاری در ایران نشده است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،گروه تروریستی داعش را دست پرورده آمریکا دانست و تصریح کرد، داعش امنیت اروپا را برهم زد اما با وجود تبلیغات داعش علیه ایران، امنیت پایدار ایران یک الگو برای دیگر کشورها است.

سردار شریف خاطر نشان کرد، ملت ایران با فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع) و گفتمان انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است و این گفتمان روز به روز در جهان مستحکم تر می شود.

مسئول روابط عمومی سپاه همچنین ایجاد تفرقه را یکی از توطئه های دشمنان جهان اسلام دانست و تاکید کرد، اقدامات عربستان سعودی در  منطقه نشان دهنده همراهی رژیم آل سعود با دشمنان امت اسلامی و خدمت به آمریکا و صهیونیست ها است.


 

کلیدواژه