دلو 01, 1395 12:47 Asia/Kabul
  • ادامه عملیات امداد رسانی و آواربرداری در ساختمان تخریب شده پلاسکو

با گذشت یک روز از آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو در تهران ، عملیات آواربرداری و عملیات امداد و نجات در این محل ادامه دارد.

با گذشت یک روز از آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو در تهران ، عملیات آواربرداری و عملیات امداد و نجات در این محل ادامه دارد.

 

"حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی" صبح روز جمعه به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در دو بیمارستان محل بستری آتش‌نشانان مصدوم حادثه‌ ساختمان پلاسکوی تهران از آنان عیادت و سلام و دعای حضرت آیت الله خامنه ای برای سلامتی و بهبود این نیروهای فداکار و متعهد را ابلاغ کرد.

"عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور ایران هم روز جمعه با حضور در محل وقوع حادثه آتش سوزی و فرورختن ساختمان پلاسکو گفت، عملیات آواربرداری پیشرفت خوبی داشته است و همه نیروهای عملیاتی از جمله آتش نشانان، شهرداری، حمل و نقل، نیروی انتظامی ، هلال احمر، وزارت بهداشت و دیگر نهادهای امدادی در صحنه حضور دارند و فعالیت ها ادامه دارد.

وی افزود،  برای دسترسی به طبقات پائینی ساختمان تخریب شده پلاسکو دو مسیر ایجاد شده تا اگر کسانی محبوس هستند بتوان آنان را به سرعت خارج کرد.

بر اساس گزارش ها ، عملیات‌ نیروهای امدادی و آتش نشانی با سگ‌های زنده‌یاب و دستگاه‌های الکترونیکی  برای یافتن افراد محبوس در زیر آوار همچنان ادامه دارد.

صبح روز پنجشنبه حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری اسلامی تهران باعث جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از شهروندان و ماموران سازمان آتش نشانی ایران شد.