گسترش روابط ایران و پاکستان ، محور گفتگوهای بروجردی در اسلام آباد
(last modified 1395-11-07T07:30:49+00:00 )
دلو 07, 1395 12:00 Asia/Kabul
  •  گسترش روابط ایران و پاکستان ، محور گفتگوهای بروجردی در اسلام آباد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران و مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی بر ضرورت گسترش و تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه در همه زمینه ها تاکید کردند.

به گزارش ایرنا،"علاء الدین بروجردی"رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز پنج شنبه در دومین روز از سفر خود به پاکستان با "سرتاج عزیز" مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی دیدار و گفت وگو کرد.

علاء الدین بروجردی ضمن تاکید بر لزوم افزایش تماس ها میان مقامات و مسئولان دو کشور بر ضرورت گسترش همه جانبه مناسبات میان ایران و پاکستان به ویژه در حوزه های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

"سرتاج عزیز" مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی نیز در این دیدار تاکید کرد، پاکستان اهمیت ویژه ای به روابط دوستانه خود با ایران قائل است.

بروجردی در دومین روز از سفر خود به پاکستان قرار است با "رضا ربانی" رئیس مجلس سنا و "سردار ایاز صادق" رئیس مجلس ملی پاکستان نیز دیدار و دعوتنامه رسمی "علی لاریجانی" رئیس مجلس ایران  را به رئیسان مجالس سنا و ملی پاکستان برای شرکت در کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین در تهران تسلیم آنها کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، در صدر هیأتی پارلمانی برای گفت وگو با مقامات پاکستانی درباره مسائل دو جانبه و منطقه‌ای روز چهارشنبه وارد اسلام‌آباد، پایتخت پاکستان شد.