بیانیه نمایندگان مجلس ایران در حمایت از توان دفاعی کشور
(last modified 1395-11-13T12:05:32+00:00 )
دلو 13, 1395 16:35 Asia/Kabul
  • بیانیه نمایندگان مجلس ایران در حمایت از توان دفاعی کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در بیانیه‌ای تاکید کردند، آزمایش‌های موشکی ایران با قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل هیچ تناقضی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مجلس ایران، بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران روز چهارشنبه در خصوص تقویت توان  دفاعی ایران و در واکنش به تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عدم صدور روادید برای اتباع هفت کشور اسلامی از جمله ایران قرائت شد.

در این بیانیه آمده است، ملت بزرگ ایران دارای نظام اسلامی قدرتمندی است که قدرت خود را برخلاف دیگر قدرت های بزرگ جهان در سلاح های کشتار جمعی اعم از اتمی، شیمیایی و میکروبی تعریف نکرده و مخالف جدی هرگونه سلاح کشتار جمعی است.

نمایندگان مجلس ایران تصریح کردند، تنها راه بازدارندگی در برابر تهاجم دشمن، توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران است و مخالفت برخی از کشورها با این توانمندی از هیچ منطقی برخوردار نیست.

در این بیانیه تاکید شده است، نمایندگان مجلس ایران تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران را در چارچوب راهبرد بازدارندگی یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای امنیت ملی ایران می دانند.

نمایندگان مجلس ایران همچنین ضمن حمایت از ایرانیان خارج از کشور از جمله ایرانیان مقیم آمریکا ،  تصمیم اخیر رئیس جمهوری آمریکا درباره عدم صدور روادید برای شهروندان برخی کشورهای اسلامی را  اهانت به امت اسلامی دانستند.

 

کلیدواژه