خطیب نماز جمعه تهران : آزمایش موشکی نمایش اقتدار ملی ایران است
(last modified 1395-11-15T11:07:39+00:00 )
دلو 15, 1395 15:37 Asia/Kabul
  • آیت الله سید احمد خاتمی
    آیت الله سید احمد خاتمی

خطیب نماز جمعه تهران، آزمایش اخیر موشکی ایران را جلوه ای از نمایش اقتدار ملی ایران در جهان دانست.

"آیت الله سید احمد خاتمی" خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به ادعای غرب مبنی بر نقض برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با آزمایش موشکی ایران افزود، موضوع توان موشکی ایران در توافق هسته ای و برجام مطرح و گنجانده نشده و تنها ناقض برجام ، تجدید تحریم های 10 ساله ایران از سوی دولت آمریکا است.

آیت الله خاتمی فرمان رئیس جمهوری جدید آمریکا مبنی بر ممنوعیت سفر اتباع هفت کشور اسلامی از جمله ایران به خاک آن کشور را محکوم کرد .

خطیب نماز جمعه تهران به اعتراض های داخلی در آمریکا و کشورهای اروپایی به تصمیم ترامپ اشاره و تصریح کرد، عربستان سعودی به عنوان کشور حامی تروریست ها و جریان های افراطی در جهان که نظامیان زیادی از آمریکا به دست همین گروههای تروریستی به قتل رسیدند ، در لیست کشورهای ممنوعه برای سفر به آمریکا قرار ندارد.

وی در ادامه به سی هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره و خاطر نشان کرد، حضور شکوهمند ملت ایران در راهپیمایی امسال یوم الله 22 بهمن جهانیان را بار دیگر متعجب خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، ایران یکی از معدود کشورهای مستقل جهان بوده و ملت ایران مقاوم و استوار بر آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است.

 

 

کلیدواژه