دلو 16, 1395 17:48 Asia/Kabul
  •  ولایتی: سیاست تهدید، آمریکا را نجات نمی‌دهد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از سیاست تهدید، آمریکا را از ورشکستگی سیاسی نجات نخواهد داد.

"علی‌اکبر ولایتی" رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری صدا وسیما؛ با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا ضد ایران تاکید کرد: این نخستین بار نیست که آمریکایی‌ها از تهدیدهای توخالی و تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

ولایتی با بیان این که آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که ایرانیان از تهدید هراسی ندارند تصریح کرد: مردم ایران بارها مقاومت خود را در برابر تهدیدها و حتی گاهی اعمال آنان مانند جنگ تحمیلی عراق به ایران نشان داده‌اند و دشمنان هیچ سودی نبرده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، کمک به رژیم‌های در حال زوال و حامی تروریسم در منطقه از جمله آل سعود و رژیم صهیونیستی را از علت‌های تهدید آمریکا ضد ایران دانست و افزود: این رژیم‌ها از شکست‌هایی که در عراق و سوریه، یمن و لبنان متحمل شده‌اند، سرخورده‌اند.

مسوولان آمریکایی اخیرا پس از آزمایش موفقیت‌آمیز موشک بالستیک ایران تهدید کردند همه گزینه‌ها روی میز است. آمریکا مدعی بوده این آزمایش نقض برجام است، اما ایران و روسیه این ادعا را رد کردند.  

 

کلیدواژه