شکست تروریست‌ها در منطقه؛ علت تهدید آمریکا ضد ایران
(last modified Sat, 04 Feb 2017 14:11:55 GMT )
دلو 16, 1395 18:41 Asia/Kabul
  •  شکست تروریست‌ها در منطقه؛ علت تهدید آمریکا ضد ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: نقش تاثیرگذار ایران در مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه، علت اصلی عصبانیت آمریکا و تهدیدهای جدید این کشور ضد ایران است.

"علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در گفت وگو با خبرگزاری مجلس؛ اعمال تحریم‌های جدید آمریکا ضد ایران را نقض فاحش برجام خواند و تاکید کرد: آمریکا بداند اینگونه تحریم‌ها، تاثیری در اراده جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با تروریسم در منطقه نخواهد داشت.

در جدیدترین مورد بدعهدی آمریکا در اجرای برجام، وزارت خزانه‌داری این کشور روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای 25 شخصیت حقیقی و حقوقی را به فهرست تحریم‌های آمریکا ضد ایران افزود. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران افزود: ایران با عوامل آمریکا و انگلیس در خاورمیانه با قاطعیت مقابله خواهد کرد. 

بروجردی تصریح کرد: سیاست‌های دولت جدید آمریکا ، خشم مردم جهان ضد این کشور را برانگیخته است که این باعث منزوی شدن آمریکا در آینده نزدیک خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران همچنین با اشاره به دستگیری کودک پنج ساله ایرانی در آمریکا گفت: این رفتار نشان از ضعف آمریکا در حفظ امنیت ملی خود دارد و بیش از این که به کشورهای دیگر ضرر بزند، به خود آمریکا آسیب وارد می‌کند.

 

کلیدواژه