قاسمی : خصومت آمریکا در قبال ایران تغییر نکرده است
(last modified Thu, 09 Feb 2017 12:05:01 GMT )
دلو 21, 1395 16:35 Asia/Kabul
  •  قاسمی : خصومت آمریکا در قبال ایران تغییر نکرده است

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت ، ممکن است در آمریکا تغییراتی صورت گرفته باشد، ولی آنچه که تغییر نکرده، همان خصومت آمریکا در قبال ایران و ایرانیان است.

 بهرام قاسمی  روز پنجشنبه در واکنش به سخنان سخنگوی کاخ سفید، گفت ، انتشار هر روزه اخبار گوناگون از تصمیمات و رفتارهای دونالد ترامپ ، رییس جمهوری آمریکا و سخنان نادرست برخی مقامات جدید این کشور و اعتراضات گسترده ای که طی روزهای اخیر، در بسیاری از شهرهای مختلف آمریکا و دیگر نقاط جهان برگزار می شود، به وضوح از تغییر رییس جمهور در آمریکا حکایت دارد.

«شان اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید اخیرا گفت؛ ایران متوجه نیست که در آمریکا رئیس‌ جمهوری جدید سرکار آمده است. 

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران  افزود ، آنچه تغییر نکرده، همان خصومت آمریکا نسبت به ایران است که در این مدت کوتاه و با روی کار آمدن رییس جمهور جدید آن کشور، جهان شاهد گوشه هایی از این خصومت دیرینه بوده است.

قاسمی ضمن یادآوری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و پایان سلطه آمریکا بر ایران تاکید کرد: موضوع دیگری که البته تغییر نکرده است عزم، ایمان و اراده دولت و ملت بزرگ ایران در استقلال خواهی و ادامه مسیر عزتمندانه، مدبرانه و هوشمندانه برای مقابله با توطئه ها، زیاده خواهی و دشمنی های مقامات کاخ سفید است.

 

کلیدواژه