دلو 22, 1395 10:10 Asia/Kabul
  •  آغاز راهپیمایی میلیونی یوم الله ۲۲ بهمن در ایران اسلامی

راهپیمایی میلیونی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبح امروز ( جمعه، 10 فوریه) همزمان در تهران و هزاران شهر و روستا در سراسر ایران اسلامی آغاز شد.

راهپیمایی گسترده 22 بهمن در تهران از مسیرهای 10 گانه آغاز شده است و راهپیمایان به سمت میدان آزادی در حال حرکت هستند و همه یک صدا شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را فریاد می‌زنند.

22 بهمن، نماد استقلال، آزادی و اوج شکوفایی ملت ایران اسلامی است.  مردم ایران با وحدت، یکپارچگی و همگرایی یکبار دیگر در صحنه حضور دارند تا به دشمنان ایران اسلامی بگویند همواره هوشیار هستند و از انقلاب خود دفاع می‌کنند. 

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی چند روز پیش تاکید کردند مردم ایران در روز 22 بهمن پاسخ تهدیدهای آمریکا را خواهند داد. 

حدود 230 خبرنگار و عوامل خبری مقیم و غیرمقیم رسانه‌های خارجی از 25 کشور به شکل میدانی راهپیمایی میلیونی 22 بهمن را در ایران اسلامی برای مخاطبان خود پوشش می‌دهند.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن در میدان آزادی تهران سخنرانی می‌کند.

در پایان این مراسم، قطعنامه سراسری یوم الله 22 بهمن قرائت خواهد شد.

صدها میهمان خارجی از کشورهای مختلف که عموماً از شخصیت‌های علمی، سیاسی و صاحب نفوذ کشورهای اروپایی هستند به عنوان میهمان ویژه در راهپیمایی 22 بهمن در تهران حضور دارند.

 

کلیدواژه