دلو 22, 1395 14:28 Asia/Kabul
  •  فریاد

مردم ایران اسلامی در شهرهای مختلف با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر ترامپ» سر دادند.

مردم تهران روز جمعه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، بار دیگر با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حضور پرشکوه و بصیرت خود را به منصه ظهور گذاشتند.

در تهران، جوانان در جریان راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شعارهایی از قبیل «مرگ بر ترامپ» و «ایرانی از تهدید نمی‌هراسد» تأکید کردند که تهدیدهای "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا هیچ تأثیری در قدرت دفاعی و نظامی ایران نخواهد داشت.

در این راهپیمایی که مقامات کشوری و لشگری از جمله، «حسن روحانی»، رئیس جمهوری اسلامی ایران و «محمدجواد ظریف»، وزیر خارجه و دیگر مسوولان حضور داشتند، مردم تهران همچنین با جملات مکتوب کوتاهی مانند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و«ما ایستاده‌ایم» به تهدیدهای رئیس جمهوری آمریکا ضد ایران پاسخ‌ دادند.

همزمان با مردم تهران، مردم دیگر شهرهای ایران، در راهپیمایی 22 بهمن به طور گسترده شرکت کردند.

مردم شیعه و سنی ولایت سیستان و بلوچستان در جنوب شرق ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، با شعارهایی با مضامین استکبارستیزی، دفاع از مظلومان عالم و حمایت همه جانبه از رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همنوا با ملت ایران، حماسه‌ای از عزت و اقتدار ایران و ایرانی را به نمایش گذاشتند.

در همین حال، مردم مشهد در شمال شرق ایران هم همپای دیگر ایرانیان، به سردمداران کاخ سفید اعلام کردند که همچون چهار دهه پیش، به سیاست‌های استکباری و استیلاطلبی شیطان بزرگ معترض‌اند و اعتمادی به آنان ندارند.

مردم ولایت آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران نیز با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و همدلی، روحیه انقلابی‌گری، استکبارستیزی، حق طلبی، بصیرت، بیداری و دشمن شناسی خود را به نمایش گذاشتند.

در همین حال، در غرب ایران اسلامی، مردم استان کردستان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «22 بهمن ماه، یوم الله یوم الله» سر دادند و یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) فریاد زدند و تبعیت خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردند.

مردم همیشه در صحنه ولایت خوزستان در جنوب غرب ایران هم با سردادن شعارهایی «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و میثاق دوباره‌ی خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

همچنین در دیگر ولایت های ایران اسلامی از جمله آذربایجان غربی، همدان، زنجان، اردبیل، یزد، اصفهان، قزوین، خراسان‌جنوبی، سمنان، مازندران، ایلام و هرمزگان مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. 

کلیدواژه