دلو 22, 1395 16:48 Asia/Kabul
  •  قدردانی مراجع تقلید از حضور وحدت آفرین مردم در راهپیمایی 22

مراجع عظام تقلید و علما از مردم ایران به علت حضور حماسی و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید درقم  روز جمعه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ، تاکید کرد حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد مردم ایران هوشیار و بیدار بوده و تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار نمی گیرند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به  تهدیدهای جدید دشمنان ضد ایران با هدف عقب نشینی مردم از حضور درصحنه های انقلاب اسلامی تصریح کرد: بر خلاف تصور آن ها مردم ایران امروزدر راهپیمایی 22 بهمن حماسه  آفریند.

آیت الله حسین نوری همدانی از دیگر مراجع عظام تقلید نیز در این راهپیمایی گفت: مردم برای حفظ آرمان های امام خمینی (ره ) ، انقلاب و شهدا به میدان آمده و حاضرند برای این انقلاب تمام هستی خود را فدا کنند.

همچنین آیت الله "عبدالله جوادی آملی" درجمع راهپیمایان 22 بهمن به خبرنگاران گفت: حضور مردم در این راهپیمایی باعث امیدواری دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان شده است.

آیت الله "ابراهیم امینی " عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران نیز تاکید کرد:استکبار جهانی می خواهد به گونه ای القا کند که مردم ایران از نظام خود خسته شده اند، ولی حضور باشکوه امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام روشنی برای همه جهانیان است.

آیت الله امینی تصریح کرد:  مردم ایران در طول سال های بعد از انقلاب ثابت کردند که به نظام و انقلاب اسلامی وفادار بوده و تحت هیچ شرایطی تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار نمی گیرند.

آیت الله "احمد خاتمی " عضو مجلس خبرگان رهبری  نیزدر جمع خبرنگاران ، ترساندن ملت ایران را حماقت  خواند و گفت: ایرانی ها در مقابله با توطئه های بیشمار دشمنان، امتحان خود را به خوبی پس داده اند..

آیت الله سید "هاشم حسینی بوشهری " دیگر عضو مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان اینکه ملت ایران هراسی از تهدیدها ندارد افزود:تجربه ثابت کرده هر گاه دشمن در مقابل ایرانیان قرار گرفته ملت ایران منسجم و متحد ضدتهدیدها ایستاده است.

 

 

کلیدواژه