رسانه های هند: مردم ایران به تهدیدهای ترامپ پاسخ مناسب دادند
(last modified 1395-11-22T13:39:23+00:00 )
دلو 22, 1395 18:09 Asia/Kabul
  • رسانه های هند: مردم ایران به تهدیدهای ترامپ پاسخ مناسب دادند

رسانه های هندی شرکت گسترده مردم در راهپیمایی (22 بهمن ) و سردادن شعارهای ضد آمریکایی را به منزله پاسخ مناسب مردم ایران به تهدیدهای ترامپ دانستند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا رسانه های هندی روز جمعه با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشتند، مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی  ( 22 بهمن ) پاسخ مناسبی به تهدیدهای ترامپ دادند.

در بخش دیگری از این مطلب آمده است، مردم ایران با وجود دمای زیر صفر در برخی از شهرها به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند.

خبرگزاری پی تی آی هند نوشت: ایرانی ها سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به طور باشکوه جشن گرفتند.

به نوشته این خبرگزاری، هزاران نفرازمردم ایران با شرکت درراهپیمایی گسترده شعارهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی سر دادند.

درادامه این مطلب آمده است این شعارها درحالی ازسوی راهپیمایان سر داده شد که دونالد ترامپ ایران را به خاطر آزمایش موشکی تهدید کرده است.

پایگاه خبری تایمز آو ایندیا نیز با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نوشت حضور مردم ایران در راهپیمایی امسال برای پاسخ به تهدیدهای ترامپ، گسترده تر بود.

حضور میلیونی و باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به تهدیدهای اخیر دونالد ترامپ رییس جمهوری  آمریکا، بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی به ویژه آمریکایی داشت.

حدود 230 خبرنگار و عوامل خبری مقیم وغیرمقیم رسانه‌های خارجی از 25 کشور به شکل میدانی راهپیمایی میلیونی 22 بهمن را در ایران اسلامی برای مخاطبان خود پوشش دادند.

 

کلیدواژه