دلو 23, 1395 15:58 Asia/Kabul
  • انعکاس راهپیمایی 22 بهمن ایران در جمهوری آذربایجان

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ایران در رسانه های جمهوری آذربایجان بازتاب گسترده ای داشت.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری صداوسیما از باکو، خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان با برجسته کردن این تیتر که «راهپیمایی مردم ایران، پاسخی است برای کاخ سفید»، نوشت  راهپیمایی میلیونی مردم ایران به مقامات آمریکایی نشان داد که ملت ایران پس ازگذشت 38 سال با آرمان های انقلاب اسلامی باردیگر تجدید پیمان کردند.

پایگاه خبری"خزر تی وی" جمهوری آذربایجان هم با اشاره به جشن انقلاب مردم ایران به سخنان رئیس جمهوری ایران در بین راهپیمایان اشاره کرد و جمله "تهدید کنندگان ایران پشیمان خواهند شد" را انتخاب کرده بود.

سایت خبری "اسلامین سسی" با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ضمن برجسته کردن تیتر"ایرانیان پاسخ ترامپ را دادند" عکس های از حضورمیلیونی مردم را در راهپیمایی 22 بهمن منتشر و تصویر کاریکاتور به دار آویختن دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را برجسته کرد.

پایگاه خبری"فاکت خبر" نیز با استناد به منابع خبری ایران تیتر" تهدید کنندگان ایران پشیمان خواهند شد"را درج کرد و با اشاره به سخنان رئیس جمهوری ایران آورده است تهدیدکنندگان ایران در نهایت پشیمان خواهند شد.

سایت خبری"مائده آذ" نیز با اشاره به راهپیمایی مردم ایران در شهرهای مختلف ایران و4 هزار روستا جلوه های زیبایی از حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی22 بهمن به نمایش گذاشت.

پایگاه خبری"اسلام آذری" نیز با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی مردم ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن به حضور مقامات کشوری و لشکری در جمع مردم اشاره کرده و آن را نشانه اتحاد مردم و مسئولان دانسته است .

سایت "ABNA24.COM" نیزبا اشاره به مفاد بیانیه سراسری  راهپیمایی 22 بهمن به سخنان رئیس جمهوری ایران و اینکه با مردم ایران نباید با زبان تهدید سخن گفت اشاره کرد و تصاویر ویدیویی ازحضور انبوه مردم را در این راهپیمایی به نمایش گذاشت.

سایت های" دیرلر" و"اینتر.آذ "نیزبا اشاره به گوشه ای از راهپیمایی مردم ایران به تاریخ شکلگیری،پیروزی و دستاوردهای انقلاب اسلامی درقالب تحلیل پرداخته است.

سایت های خبری" قفقاز –آی- آیر"، و چندین سایت دیگر جمهوری آذربایجان  نیزبا انتشارعکس هایی از مراسم باشکوه راهپیمایی مردم ایران در روز 22 بهمن به انعکاس سخنان رئیس جمهوری ایران پرداختند.

کلیدواژه