دلو 24, 1395 08:27 Asia/Kabul
  • مرزهای ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی گفت: بر خلاف توطئه های دشمنان در کشورهای پیرامون، مرزهای جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی روز شنبه در زاهدان جنوب شرقی ایران افزود: مرزهای ایران از جمله مرز ولایت سیستان و بلوچستان به خوبی در حال مدیریت است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشورها باید مرزهای خود را به صورت مشترک مدیریت کنند گفت: ایران در سیستان و بلوچستان با کشورهای افغانستان و پاکستان هم مرز است و این کشورها ارتباط بسیار خوبی با جمهوری اسلامی دارند.

سردار قاسم رضایی با تاکید بر این که انتظاراتی که جمهوری اسلامی ایران در بخش مرزبانی از کشور پاکستان به عنوان یک همسایه دارد برآورده نشده است تصریح کرد: اشرار و تروریست هایی که بعضا در ایران دست به جنایت می زنند به پاکستان فرار و در آنجا ساکن هستند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان تحمل چنین وضعیتی از مرزها را نداشته و از دولتمردان کشور دوست و همسایه پاکستان انتظار دارند با برنامه ریزی و اقدامات شایسته برای ایجاد امنیت مرزهای خود تلاش کنند.

سردار قاسم رضایی همچنین تصریح کرد: دشمنان در حال توطئه هستند تا ایران امن را ناامن کنند اما هوشیاری مردم و دستگاه های امنیتی باعث شده که آنان در هیچ کدام از توطئه های خود موفق نشوند.

 

کلیدواژه