سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
-
سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه در پاسخ به حمله هوایی ارتش آمریکا به سواحل جمهوری اسلامی ایران نقاط استقرار ارتش تروریستی آمریکا در منطقه را هدف قرار داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بیانیه اعلام کرده است: به دنبال نقض آتشبس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمانشکن آمریکا مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانهی ممانعت از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز، به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش تروریستی آمریکا در منطقه را هدف قرار داد.
در این بیانیه تصریح شده است: بر اساس بند ۵ تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ اما آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و از این به بعد چنین خواهد بود.
سپاه پاسداران تاکید کرده است: در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گستردهتر از این خواهد بود.