رهبر معظم انقلاب : تهدید به جنگ نظامی ، ترفند تکراری آمریکا است
(last modified 1395-11-27T11:36:36+00:00 )
دلو 27, 1395 16:06 Asia/Kabul
  •  رهبر معظم انقلاب : تهدید به جنگ نظامی ، ترفند تکراری آمریکا است

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: آمریکا می‌خواهد با تکرار ترفند تهدید و جنگ نظامی، توجه مسئولان جمهوری اسلامی ایران را از صحنه جنگ واقعی یعنی جنگ اقتصادی منحرف کند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای امروز چهارشنبه در دیدارهزاران نفر از مردم آذربایجان ، حضور منسجم، مقتدارنه و پرطراوت ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را «مایه‌ی آبروی انقلاب و نظام و ایران» خواندند و با قدردانی از مردم ایران تصریح کردند:امسال نه فقط منابع داخلی از این حضور گسترده سخن گفتند ،بلکه دشمنان انقلاب هم بر خلاف سالهای قبل، با استفاده از تعابیر «میلیونی» به این حضور عزت‌بخش اذعان کردند.

رهبرمعظم انقلاب اسلامی در تحلیل هدف واقعی دولت قبلی و فعلی امریکا در تکرار ترفند «تهدید ایران به جنگ» افزودند: امروز هم مثل قبل از گزینه‌های نظامی روی میز حرف می‌زنند و آن مسئول اروپایی هم به مسئولان ایران می‌گوید «اگر برجام نبود وقوع جنگ حتمی بود»، اما این حرف یک دروغ محض است و آنها می خواهند ذهن ما را از جنگ واقعی یعنی نبرد اقتصادی منحرف کنند و به جنگ نظامی سوق دهند تا مسئولان  کشور از تمرکز در عرصه پیشرفت اقتصادی و توجه به جنگ فرهنگی غربی‌ها با ملت ایران باز بمانند.

ایشان با اشاره به تلاش بی‌وقفه  سیا، موساد، دستگاه اطلاعاتی و جاسوسی انگلیس و هزینه شدن دلارهای نفتی قارونها برای فضاسازی ضد انقلاب و جمهوری اسلامی گفتند : در تمام طول سال، صدها شبکه ماهواره‌ای، فضای مجازی و ورشکستگان فراری از ایران، به تحقیر و تضعیف و متهم کردن نظام مشغولند اما حضور عظیم ملت در روز ۲۲ بهمن این فضای غبارآلود را پاکیزه می‌کند و آلودگی‌ها را می‌زداید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش دشمنان را برای ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی،کوبیدن آب در هاون برشمردند و افزودند:دشمن در تلاش است پیشرفتها و کارهای بسیار مهم ۳۸ سال اخیر را نادیده بگیرد و مردم را مأیوس کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای ، پیشرفتهای ایران  را در ۴ دهه اخیر در برخی امور زیربنایی، شگفت‌انگیز خواندند و یادآوری کردند:  برخی از این پیشرفتها و جهش‌ها در دوره‌های صدساله هم معمولاً امکان پذیر نیست.

ایشان آبرو و عزت ملی ایرانیان را در مقایسه با دوران تحقیرآمیز طاغوت، از دستاوردهای پرافتخار انقلاب خواندند و تاکید کردند:امروز همه به عزت و اقتدار ملت و حضور تعیین‌کننده ایران اذعان دارند و می‌دانند در تقریباً همه مسائل منطقه، اگر ایران حضور نداشته باشد و اراده نکند، کاری به پیش نخواهد رفت.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، تنوع قومیتهای مختلف همچون ترک، فارس، لُر، کُرد، عرب و بلوچ را فرصتی ارزشمند برای ایران دانستند و خاطرنشان کردند: دشمن همواره به ایجاد شکاف قومیتی چشم طمع دوخته تا به خیال خود از هر گسلی در کشور استفاده کند، در حالی‌که هیچ گسلی در ایران وجود ندارد و مردم، یکپارچه و متحد هستند.

 

کلیدواژه