حوت 03, 1395 10:34 Asia/Kabul
  • ادامه مقاومت ، تنها راه استیفای حقوق پایمال شده فلسطینی ها

دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین ، ادامه مقاومت را تنها راه استیفای حقوق پایمال شده فلسطینی ها دانست.

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری صدا و سیما، "حسین امیرعبداللهیان" دبیرکل ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در گفتگوی اختصاصی با تلویزیون المیادین گفت این کنفرانس در تهران هم زمان با اعلامیه بالفور و هفتادمین سالگرد تجزیه فلسطین و پنجاهمین سالگرد اشغال قدس بر پا شده است.

ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین 21 و 22 فوریه 2017 با حضور هیات‌هایی از 80 کشور جهان در تهران برگزار می‌شود.

"عبداللهیان" با اشاره به ادامه تجاوزگری های اسرائیل و شهرک سازی های این رژیم غاصب افزود، کنفرانس حمایت از انتفاضه و قدس تصمیمات اساسی اتخاذ و پیام مهم  حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در آن قرائت خواهد شد .

 "خالد البطش" از سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز همزمان با آغاز ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت، هر یک از سران عربی که با رژیم صهیونیستی همپیمان شود حکم مرگ خود را امضا کرده است.

"خضر حبیب" و "القذافی القططی" از سران جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگوی جداگانه با  شبکه خبری العالم، از همه کشورهای اسلامی خواستند تا روش و رویکرد ایران را در قبال مسئله فلسطین دنبال کنند.

ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به ریاست «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و قرائت پیام  مقام معظم رهبری امروز در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران آغاز به کار کرد.