حوت 03, 1395 16:18 Asia/Kabul
  •  تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف ضد ایران بی‌نتیجه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: تلاش مذبوحانه رژیم صهیونیستی برای ایجاد ائتلاف ضد ایران نتیجه‌ای ندارد و مانع از تلاش‌های ایران در دستیابی به آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف نمی‌شود.

سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع ایران روز سه‌شنبه در نخستین همایش ملی سازمان دفاعی دانش‌بنیان در دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران افزود: ایران با سازمان دفاعی دانش‌ بنیان می‌تواند قدرت ملی و بازدارندگی موثر را به طور پایدار حفظ و تهدیدهای نظامی- امنیتی را با اقتدار دفع کند.

سرتیپ دهقان تصریح کرد: مردم جهان و منطقه به ویژه ملت فلسطین هیچ گاه جنایات وحشیانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی در 60 سال گذشته را فراموش نمی‌کنند و این رژیم را عامل اصلی جنگ، ناامنی، ترور و جنایت در منطقه می‌دانند.

وزیر دفاع ایران همچنین گفت: به اذعان همه جهانیان بزرگترین خطر برای امنیت منطقه و جهان، تروریسم و گروه های‌تکفیری و تروریستی از جمله داعش هستند. 

سرتیپ دهقان با اشاره به اعتراف "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر این که دولت قبلی آمریکا بنیانگذار تروریست‌های تکفیری بوده است، افزود: جهانیان قضاوت کنند؛ ایران که با همه امکانات به جنگ تروریسم رفته و خود قربانی تروریسم بوده، تهدید است یا دولت آمریکا که خود بنیان‌گذار داعش و گروه‌های تروریستی است؟ 

نخستین همایش ملی سازمان دفاعی دانش بنیان روز سه‌شنبه با هدف ایجاد درک مشترک برای دستیابی به سازمان دفاعی دانش بنیان و زمینه سازی جهت تولید، اشتراک و به کارگیری دانش‌های نوظهور و همچنین ایجاد فضای مناسب برای حمایت هر چه بهتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و شبکه‌سازی آنان درچارچوب تحقق پروژه‌های جدید دفاعی در دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران برگزار شد.

 

کلیدواژه