حمایت ایران از مقابله کشورها با زیاده طلبی‌های رژیم صهیونیستی
(last modified 1395-12-04T13:58:53+00:00 )
حوت 04, 1395 18:28 Asia/Kabul
  • حمایت ایران از مقابله کشورها با زیاده طلبی‌های رژیم صهیونیستی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: سیاست ایران کمک به دولت‌ها، احزاب و کشورهایی است که در قبال زیاده طلبی‌های رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مجلس شورای اسلامی؛ «علاء الدین بروجردی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز چهارشنبه در دیدار «راکاتو مانانا هونور» رئیس مجلس سنای ماداگاسکار در تهران بر لزوم تقویت همکاری‌ها برای مقابله با زیاده طلبی‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

بروجردی افزود: وضعیت کنونی حاکم بر جهان اسلام، لزوم جدیت در کنار گذاشتن اختلافات و مشکلات و اتحاد در مقابل رژیم صهیونیستی را بیش از پیش آشکار کرده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران همچنین از برداشتن گام‌های عملی بیشتر در جهت گسترش روابط ایران و ماداگاسکار استقبال کرد.

راکاتو مانانا هونور رئیس مجلس سنای ماداگاسکار هم که برای شرکت در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به تهران سفر کرده است گفت : برگزاری ششمین اجلاس حمایت از فلسطین گام مهمی برای تحقق استقلال واقعی مردم فلسطین خواهد بود.

مانانا هونور افزود: همه‌ی کشورهای آزادیخواه باید در راه تحقق آرمان‌های فلسطین همکاری موثر داشته باشند.

ششمین کنفرانس بین‌ المللی حمایت از انتفاضه فلسطین صبح سه‌شنبه با بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مقامات و شخصیت‌های برجسته سیاسی از 80 کشور جهان در تهران آغاز به کار کرد و امروز(چهارشنبه) با صدور بیانیه ای پایان خواهد یافت.

 

کلیدواژه