حزب الله لبنان: ایران حامی واقعی آزادگان مقاوم در جهان است
(last modified 1395-12-05T04:26:18+00:00 )
حوت 05, 1395 08:56 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان: ایران حامی واقعی آزادگان مقاوم در جهان است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران در پی حمایت از همه آزادگان و مجاهدان مقاوم در جهان است.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان چهارشنبه‌شب در گفت وگو با شبکه دوم تلویزیون ایران، مقاومت فلسطین را در صدر همه اولویت‌های حزب الله لبنان دانست و گفت: حزب الله همواره آماده مقابله با تهدیدهای رژیم صهیونیستی و همه گروه‌های تروریستی در منطقه است.

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران به محور مقاومت شتاب دوباره داد، تصریح کرد: قدرت حزب الله به اقدامات احتمالی رژیم صهیونیستی پاسخ دندان‌شکنی خواهد داد که تحمل آن را نخواهند داشت.

نعیم قاسم همچنین گفت: حاکمان مرتجع عرب ضد مقاومت رفتار خطرناکی دارند، چنانچه رژیم عربستان سعودی هیچگاه مقابل اشغالگران قدس کاری انجام نداده و در پی امتیاز دادن به صهیونیست‌ها است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: عربستان رابطه خود را با صهیونیست‌ها بیشتر کرده و مواضع رژیم سعودی همراه با آمریکایی‌ها و در خدمت صهیونیست‌ها و مقابل ایران است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان به اقدامات گروه‌های تکفیری در منطقه اشاره کرد و گفت: تروریست‌ها فقط برای حمایت از صهیونیست‌ها ایجاد شدند و می‌خواهند مقاومت را فلج کنند اما مقاومت این بازوی صهیونیست‌ها را قطع خواهد کرد.

نعیم قاسم با تاکید بر این که نظام سوریه از خطر سرنگونی عبور کرده است، خاطرنشان کرد: حزب الله در سوریه تجربه‌های زیادی در مقابله با صهیونیست‌ها به دست آورده است اما صهیونیست‌ها در پی راهکار برون رفت از شکست در سوریه هستند.

 

کلیدواژه