تاثیر کنفرانس تهران در تقویت مقاومت فلسطین
(last modified Thu, 23 Feb 2017 13:13:14 GMT )
حوت 05, 1395 17:43 Asia/Kabul
  • تاثیر کنفرانس تهران در تقویت مقاومت فلسطین

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران محوری بودن موضوع فلسطین برای امت عربی و اسلامی را نشان داد.

به گزارش شبکه المنار لبنان؛ «زیاد النخاله» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز پنج‌شنبه در گفت وگویی تاکید کرد: کنفرانس دو روزه تهران در حمایت از انتفاضه فلسطین نشان داد با وجود کشمکش‌ها در منطقه و تلاش بیگانگان برای تبدیل موضوع فلسطین به قضیه‌ای طایفه‌ای و داخلی، این موضوع همچنان در صدر مسائل جهان عرب و اسلام است.

النخاله افزود: مشارکت همه گروه‌های فلسطینی در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران شکستی برای دشمن صهیونیستی است و به اسرائیل ثابت کرد که مقاومت و گروه‌های فلسطینی در مبارزه با این رژِیم تنها نیستند.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در افتتاحیه کنفرانس تهران تصریح کرد: ایشان بار دیگر بر موضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین با همه امکانات تاکید کردند.

ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین روز سه‌شنبه با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مقامات و شخصیت‌های سیاسی 80 کشور در تهران آغاز به کار کرد و عصر چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

 

کلیدواژه