محمدجواد لاریجانی: سازمان ملل به صحنه تئاتر تبدیل شده است
(last modified 1395-12-19T06:57:55+00:00 )
حوت 19, 1395 11:27 Asia/Kabul
  • محمدجواد لاریجانی: سازمان ملل به صحنه تئاتر تبدیل شده است

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران با انتقاد از برخی موضع گیری های شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد گفت: سازمان ملل به صحنه تئاتری تبدیل شده است که بازیگردانان آن آمریکا و متحدانش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، «محمدجواد لاریجانی» چهارشنبه شب در گفتگو با شبکه دوم تلویزیون ایران  با بیان این که هزاران کودک یمنی تا کنون به دست مزدوران سعودی کشته شده اند، خاطر نشان کرد: نهاد های سازمان ملل، کشته شدن این کودکان را تنها ناشی از جنگ داخلی در یمن می دانند.

لاریجانی همچنین با بیان اینکه حقوق بشر بدون در نظر گرفتن دموکراسی امکان پذیر نیست، افزود: جمهوری اسلامی ایران مهد دموکراسی در منطقه است اما با این حال مجامع حقوق بشری تحت سلطه آمریکا همواره این دموکراسی را زیر سؤال می برند.

محمدجواد لاریجانی با تاکید بر اینکه  تعیین گزارشگر ویژه حقوق بشر برای ایران ناموجه و خلاف اساسنامه شورای حقوق بشر است خاطر نشان کرد: مخالفت ایران با گزارشگر ویژه، مخالفت با شخص نیست.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با انتقاد از موضع گیری های اخیر گزارشگر ویژه حقوق بشر علیه ایران گفت: وی در گزارش هایش منافقین، اعضای گروه تروریستی ریگی و فعالان فتنه 88 را جزو مدافعان حقوق بشر معرفی کرده است.

کلیدواژه