لاریجانی: مسئله اصلی ماجراجویی‌های منطقه از پای درآوردن مقاومت است
(last modified 1395-12-22T07:12:49+00:00 )
حوت 22, 1395 11:42 Asia/Kabul
  • رئیس مجلس شوای اسلامی ایران
    رئیس مجلس شوای اسلامی ایران

رئیس مجلس شوای اسلامی ایران گفت ، مسئله اصلی ماجراجویی های منطقه از پای درآوردن مقاومت و کشورهای حامی آن است تا راه برای سلطه کامل رژیم صهیونیستی در منطقه همواره شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ "علی لاریجانی" در سخنان قبل از دستور جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ایران در واکنش به اظهارات اخیر "نتانیاهو" نخست وزیررژیم صهیونیستی افزود: در روزهای اخیر سرکرده رژیم صهیونیستی در دیدار با "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه حوادث را وارونه جلوه داده ؛ ظاهرا ایشان نه با تاریخ آشناست و نه تورات خوانده است؛ البته از یک صهیونیست نابکار جز این انتظاری نیست که این گونه دروغ پردازی کند.

رئیس مجلس اسلامی ایران گفت: نتانیاهو به روشنی بیان کرد که رژیم صهیونیستی پشت جنگ در سوریه است، وی برای ایجاد صلح در سوریه شرط تعیین کرد و آشکار ساخت که جنگ در سوریه، جنگ علیه مقاومت ضدصهیونیستی است.

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی  پنجشنبه  در سفری یک روزه به مسکو رفت و با رئیس جمهوری روسیه دیدار و گفت وگو کرد. نتانیاهو در این سفر همه ابزارهای خود را برای تاثیر بر موضع روسیه و رئیس جمهوری این کشور در قبال ایران و مقاومت به کار گرفت، اما هیچ موفقیتی کسب نکرد.

 

 

کلیدواژه