حوت 24, 1395 17:13 Asia/Kabul
  •  واکنش نماینده کلیمیان در مجلس جمهوری اسلامی ایران به اظهارات نتانیاهو

نماینده کلیمیان در مجلس جمهوری اسلامی ایران گفت: یاوه‌سرایی افراد نژادپرست نظیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اثری در اعتقاد راسخ یهودیان آزاده به عملکرد توحیدی و پاک ملت شریف ایران نخواهد داشت.

به گزارش رادیو دری، "سیامک مره صدق" در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، مجنون خون آشامی است که همواره نقشی جز مسموم کردن فضا،کشتار کودکان و زنان بیگناه و اشغال ظالمانه زمین های مردم فلسطین نداشته است.

نتانیاهو در چند روز اخیر در ادامه تلاش برای اینکه مخالفت ایران با اشغالگری و نقض حقوق فلسطینیان را دشمنی با یهودیان جلوه دهد، در مسکو و همچنین در فلسطین اشغالی مدعی شده بود که ایرانی‌ها از 2500 سال قبل به دنبال نابود کردن یهودیان بوده‌اند.

 "سیامک مره صدق"  افزود: در طول تاریخ و از زمان رهایی یهودیان از اسارت بابل توسط ایرانیان و در دوران قرون وسطی و زمانی که دادگاه تفتیش عقاید علیه یهودیان ، احکام ضدانسانی را صادر می کردند و در طی جنگ جهانی دوم و نسل کشی آلمان نازی، ملت شریف و موحد ایران همواره حامی یهودیان بوده و از سویی ایرانیان یهودی به عنوان شهروندان این سرزمین توحیدی همواره تمامی تلاش خود را در جهت پیشرفت فرهنگ و دفاع از این سرزمین به کار بردند.

نماینده کلیمیان مجلس تصریح کرد، اکنون نیزایران با رهبری پدر معنوی موحدان عالم، آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری، پرچم مبارزه با ظلم و ستم را در سرتاسر جهان به اهتزازدرآورده است.

مره صدق با تاکید بر اینکه تمامی ایرانیان هرگونه دخالت خارجی در مسائل داخلی ایران را حرکتی بر ضد منافع ملی ایرانی می دانند، سوءاستفاده از مفاهیمی مانند حقوق بشر علیه کشورهای مستقل و آزاده را محکوم کرد.