حوت 28, 1395 14:57 Asia/Kabul
  •  قاسمی : منافع نامشروع رژیم صهیونیستی در تقویت گروههای تروریستی - تکفیری است

سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن تجاوز آشکار جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه ، تاکید کرد: اقدام رژیم صهونیستی نشانگر اشتراک بی حد و حصر مواضع و منافع نامشروع رژیم غاصب اسرائیل در تقویت تروریست‌های تکفیری - صهیونیستی است.

"بهرام قاسمی" سخنگوی وزارت خارجه ایران روز شنبه گفت: تجاوز صهیونیست‌ها به خاک سوریه در حالی است که ارتش و جبهه ضد تروریستی در سوریه دست برتر را علیه تروریست های خون آشام داشته و آنها را یکی پس از دیگری از شهرها و روستاها عقب می رانند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران، ضمن هشدار نسبت به عواقب تکرار اینگونه اقدامات تحریک آمیز، از سازمان ملل متحد خواست ضمن محکومیت این تجاوز آشکار به خاک سوریه، همه تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار اینگونه اعمال ناقض صلح و امنیت توسط رژیم متجاوز و یاغی صهیونیستی به کار گیرد.

جنگنده های رژیم اسرائیل بامداد روز جمعه به یکی از مراکز نظامی دولت سوریه در منطقه «البریج» در مسیر تدمر در حومه شرقی حمص حمله کردند.

وزارت خارجه سوریه هم روز جمعه در اعتراض به اقدام رژیم اسرائیل در به چالش کشیدن آشکار حقوق بین الملل، قطعنامه‌های سازمان ملل و نقض حاکمیت سرزمینی سوریه، دو نامه برای دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت این سازمان فرستاد.

 

کلیدواژه