رهبر معظم انقلاب : مطالبه من حمایت از تولید داخلی است
(last modified Tue, 21 Mar 2017 15:19:45 GMT )
حمل 01, 1396 19:49 Asia/Kabul
  •  رهبر معظم انقلاب : مطالبه من حمایت از تولید داخلی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امروز سه شنبه در اجتماع پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی تاکید کردند : امسال (1396) سال مهمی برای کشور به جهت نیاز به تحرک مهم اقتصادی است .

حضرت آیت الله خامنه ای ، هدف دشمن را وارد آوردن فشار اقتصادی به ملت ایران دانستند و تاکید کردند : آن‌ها می‌خواهند مردم را از نظام جمهوری اسلامی ایران دل سرد و دل زده کنند. ایشان تاکید کردند: اولویت امروز ملت ایران مسئله اقتصادی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: بدون اقتصاد قوی نمی‌توان به عزت و امنیت مستمر رسید، باید این چیزها را تأمین کنیم، بدون اتحاد ملی و پیوند عمومی ملت با نظام این خواسته‌ها به دست نمی‌آید.

رهبر معظم انقلاب در ادامه بیاناتشان در حرم رضوی تاکید کردند: نقطه اولویت دار و کلیدی برای آینده کشور، تولید ملی و تولید داخلی است و مطالبه بنده تکیه بر روی تولید داخلی است. ایشان رونق اشتغال، شکوفایی استعدادها، ابتکار جوانان، مصرف نشدن ارز با اهمیت کشور، به کار افتادن پس اندازهای راکد و جهش صادراتی را نمونه هایی از فواید و آثار رونق تولید برشمردند. 

رهبر معظم انقلاب با تاکید بر نقش مهم مسئولان در رونق تولید در کشور، خاطرنشان کردند: احساس مسئولیت آحاد مردم نیز  از مسائل مهم در تولید داخلی است.

ایشان در ادامه تبیین راه‌های توسعه و رونق تولید داخلی، تاکید کردند: واردات کالاهایی که در داخل تولید می شود بایستی یک حرام شرعی و قانونی شناخته شود. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین  دستاوردهای دفاعی و نظامی کشور را فوق العاده دانستند و افزودند: کشوری که از لحاظ نظامی قبل از انقلاب وابسته محض به خارج، آن هم به دشمنانی مثل امریکا بود ، امروز فعالیت هایش چشم دشمن را می زند و او را خشمگین می‌کند. 

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه سخنان خود  افزودند: با قاطعیت عرض می کنم اگر مدیریت در بخش های مختلف متدین، انقلابی و کارآمد باشد ، همه مشکلات کشور حل می شود و ما مشکل غیرقابل حل نداریم. ایشان افزودند: ایران ، کشور ثروتمندی است و بی خود نیست که سلطه گران چشم طمع بدان دوخته اند اما این آرزو را به گور خواهند برد.

رهبر معظم انقلاب سپس به موضوع انتخابات اشاره و تاکید کردند: انتخابات در کشور ما بسیار مهم است، نه فقط انتخاب ریاست جمهوری بلکه انتخابات مجلس و شوراها هم همین طور است. انتخابات یکی از دو رکن مردم سالاری دینی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در ادامه سخنانشان در حرم رضوی، شرکت عموم مردم را در انتخابات در درجه نخست اهمیت خواندند و افزودند: این مهم ترین خواسته ماست. 

ایشان، عمل براساس مُرّ قانون را در انتخابات ضرورتی دانستند و تأکید کردند: نتیجه انتخاب ملت هرچه باشد، معتبر و قانونی است. 

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: بنده در انتخابات دخالت نمی کنم و فقط یک جا دخالت می کنم و آن جایی است که کسانی بخواهند در مقابل رأی و انتخاب مردم بایستند و مزاحمت ایجاد کنند و رأی مردم را بشکنند.