تاکید خطیب نماز جمعه تهران بر حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری
(last modified Fri, 24 Mar 2017 10:06:40 GMT )
حمل 04, 1396 14:36 Asia/Kabul
  • تاکید خطیب نماز جمعه تهران بر حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات آتی ایران (انتخابات ریاست جمهوری و شورای های شهر و روستا در 19 ماه می 2017) گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات بُعد هویت انقلاب اسلامی ایران را تحکیم می بخشد.

"حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی" در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، با تبریک سال جدید شمسی (1396) و با اشاره به انتخابات پیش رو در ایران تصریح کرد: انتخابات همواره در نظام جمهوری اسلامی ایران یک رکن اساسی بوده چراکه اساس نظام جمهوری اسلامی مردم سالاری و تبلور اراده مردمی است.

کاظم صدیقی، همچنین برگزاری انتخابات در ایران را نشان دهنده استمرار مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره نامگذاری سال 1396 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال برای جوانان، خاطر نشان کرد:  توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در اجرای اقتصاد مقاومتی، راهگشای مشکلات در زمینه های اقتصادی و خودکفایی است.

وی به توطئه های دشمنان ملت ایران در بخش های فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی دارند از طریق تهاجم فرهنگی ، فشارهای اقتصادی و تحریم، مردم را از نظام  اسلامی دلسرد کنند، اما مردم انقلابی ایران همیشه پایبند به ارزش های انقلاب اسلامی بوده اند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: مردم ایران هیچ گاه در مقابل فشارها تسلیم نخواهند شد و ایران اسلامی با وحدت تمامی بخش ها، به مسیر توسعه و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

کلیدواژه