حمل 25, 1396 14:10 Asia/Kabul
  • بروجردی: اتحادیه اروپا دنبال‌رو سیاست های آمریکا و صهیونیست‌ها است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در واکنش به تمدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران تاکید کرد : اتحادیه اروپا دنبال رو سیاست های آمریکا و لابی صهیونیست‌هاست، بنابراین تمدید تحریم ها فاقد هرگونه ارزش است.

اتحادیه اروپا سه شنبه شب گذشته (11 آوریل)، تحریم‌های حقوق بشری ضد ایران را یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، "علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران روز جمعه تصریح کرد: جمهوری اسلامی تبدیل به نماد مبارزه با تروریسم در جهان و منطقه است و جهانیان با این جایگاه و چهره ایران آشنا شده اند.

بروجردی خاطر نشان کرد: ایران در مبارزه با تروریسم قربانیان زیادی داده و اجازه نخواهد داد رفتار شوم تروریسم  در منطقه توسعه یابد.

نماینده مجلس ایران همچنین گفت: تروریسم مورد حمایت آشکار و پنهان آمریکا است و تلاش دارد با این رفتار منطقه را به آشوب بکشاند.

ایران بارها برخوردهای دوگانه و سیاسی اتحادیه اروپا در موضوع حقوق بشر را روندی شکست خورده و ناکارآمد دانسته و محکوم کرده است.

اتحادیه اروپا درحالی تحریم‌های حقوق بشری را ضد ایران تمدید می‌کند که مهاجران و اقلیت‌ها در کشورهای اروپایی با نقض گسترده حقوق خود رو به رو هستند و نژادپرستی در کشورهای اروپایی مانند انگلیس و فرانسه درحال گسترش است.

کلیدواژه