حمل 28, 1396 13:04 Asia/Kabul
  • دریادار سیاری: ایران هراسی از هیاهوهای دشمنان ندارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این نیرو مقابل کسانی که منافع و منابع انقلاب اسلامی ایران و مرزهای کشور را تهدید کنند مقتدرانه می ایستد و هیچ هراسی از هیاهوهای دشمنان ندارد.

به گزارش ایرنا؛ امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در مراسم استقبال از ناوگروه چهل و پنجم این نیرو در بندرعباس(جنوب ایران) گفت: امروز نیروی دریایی ارتش ایران با اقتدار و افتخار در هر گوشه ‌ای از آب‌های بین‌المللی که اراده کند حضور می یابد و از منافع ایران اسلامی دفاع می کند.

امیر دریادار سیاری افزود: حضور مستمر ناوگروه های نیروی دریایی ارتش ایران در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان دهنده توان و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بسیار مهم و حیاتی دریاها است.

ناوگروه چهل و پنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از 58 روز دریانوردی موفق و دست یابی به اهداف پیش‌بینی شده و انجام ماموریت های محوله امروز(دوشنبه) در بندرعباس مورد استقبال فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

این ناوگروه فوریه 2017 (حوت 1395) با ماموریت های اطلاعاتی، امنیتی و آموزشی به آب‌های آزاد اعزام شد و در مدت ماموریت خود از بنادر کراچی پاکستان، کوچین هند و صلاله عمان بازدید کرد.

 

کلیدواژه