فرمانده کل قوا : در دشمنی آمریکا با ملت ایران هیچ تردیدی نیست
(last modified Wed, 19 Apr 2017 10:06:49 GMT )
حمل 30, 1396 14:36 Asia/Kabul
  • فرمانده کل قوا : در دشمنی آمریکا با ملت ایران هیچ تردیدی نیست

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: در دشمنی قدرت های زورگو بویژه آمریکا، با ملت ایران هیچ تردیدی نیست، زیرا دشمنی آنها در زمان های گوناگون همواره ادامه داشته است.

"حضرت آیت الله خامنه‌ای"، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه در دیدار فرماندهان و جمعی از یگانهای نیروهای چهارگانه ارتش به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی ، تصریح کردند: اقتدار و ایستادگی ملت ایران و تأثیرناپذیری از تشر آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ادامه دارد ، که بخش مهمی از این ایستادگی و نهراسیدن از دشمن، بعهده نیروهای مسلح و بخش عمده آن بر عهده اقتصادانان و مجموعه های فرهنگی، آموزشی و بخش های علمی و تحقیقاتی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، یکی از نقاط قوت ملت ایران را روحیه شجاعت و ایستادگی در برابر تشرهای ابرقدرت ها دانستند و افزودند: یکی از شگردهای قدرتهای متجاوز، برای ترساندن ملت ها و دولت ها و وادار کردن آنها به تأمین منافع نامشروع خود، تشر زدن و از خود بزرگنمایی نشان دادن است.

ایشان تاکید کردند: دشمن اعم از آمریکا و دیگر ابر قدرت ها در مقابل نظامی که به مردم خود متصل است و ملت نیز آن نظام را دوست دارند و در مقابل دشمن مقاوم هستند، هیچ کاری نمی تواند بکند.

فرمانده کل قوا، همچنین تعیین روز ارتش از سوی امام خمینی (ره) را یکی از هوشمندانه‌ترین اقدامات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برشمردند و گفتند: این اقدام علاوه برمستحکم کردن پایه های ارتش جمهوری اسلامی، موجب یأس و ناامیدی بسیاری از توطئه گران شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه بیاناتشان، برگزاری انتخابات را از افتخارات و سربلندی ملت ایران در جهان خواندند و تصریح کردند: بدخواهان به‌دنبال نشان دادن اسلام و معنویت در نقطه مقابل مردم سالاری بودند، اما جمهوری اسلامی، با مردمسالاری اسلامی و انتخابات، غلط بودن این حرف را نشان داد.

فرمانده کل قوا ، همچنین به تلاش خصمانه دشمن برای خراب کردن انتخابات اشاره و خاطرنشان کردند: ملت ایران با بیداری و هوشیاری در مقابل این حرکت عمل خواهد کرد.


کلیدواژه