روحانی: مردم ایران، امید ملت های منطقه هستند
(last modified 1396-01-31T04:00:25+00:00 )
حمل 31, 1396 08:30 Asia/Kabul
  •  روحانی: مردم ایران، امید ملت های منطقه هستند

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان این که مردم ایران امید بسیاری از ملت‌های منطقه‌ هستند، تصریح کرد؛ مردم ایران در برابر قدرت‌های جهان، همواره توان، سیاست و منطق خود را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «حسن روحانی» چهارشنبه شب در نشست با جوانان و نخبگان ولایت آذربایجان شرقی (شمال غرب ایران) خاطر نشان کرد: همواره حضور، اراده و ایثار مردم غیور ولایت های آذربایجان غربی و شرقی ایران برای ایران سرنوشت‌ساز بوده است.

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بازدید خود از مناطق سیل‌زده ولایت آذربایجان شرقی، اظهار داشت: مردم مصیبت دیده از سیل در این ولایت، امروز کریمانه میزبان خادمان خود بودند.

روحانی افزود: این مردم با روحیه مثال زدنی، باعث سربلندی و آبادی بیشتر ایران خواهند شد.

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به انتخابات پیش‌رو در ایران، گفت: مردم ایران با حضور، ایثار و حماسه‌شان بار دیگر ایران اسلامی را سرافراز خواهند کرد.

روحانی روز چهارشنبه به همراه جمعی از اعضای هیات دولت ایران برای بازدید از مناطق سیل زده ولایت آذربایجان شرقی، سفر یک روزه ای به این ولایت داشت.

بارش شدید و کم‌سابقه باران در روزهای گذشته در ولایت های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان در شمال غرب و غرب ایران، باعث طغیان آب رودخانه‌ها و سیل در برخی از مناطق این ولایت ها شده است.

آمار جانباختگان سیل در ولایت های شمال غرب و غرب ایران تاکنون به 42 نفر رسیده است.

کلیدواژه