نقش محوری ایران در مبارزه با تروریسم در سوریه
(last modified 1396-02-07T05:05:02+00:00 )
ثور 07, 1396 09:35 Asia/Kabul
  • نقش محوری ایران در مبارزه با تروریسم در سوریه

امام جمعه مسجد اموی دمشق با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران نقش محوری در مبارزه با تروریسم در سوریه دارد، تصریح کرد؛ دوستی با ایران مایه مباهات ملت سوریه است.

«مامون محمد ادیب رحمه» چهارشنبه شب در مشهد (شمال شرقی ایران) افزود: مردم و ارتش سوریه همواره قدردان حمایت های جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با گروه های تروریستی هستند.

امام جمعه مسجد جامع اموی دمشق با اشاره به این که  نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در یک جبهه متحد علیه داعش می جنگند تاکید کرد؛ جبهه مقاومت امنیت و آرامش را به سوریه باز می گرداند.

«مامون محمد ادیب رحمه» با بیان این که  برخی کشورهای عربی در راستای حمایت از تروریست ها از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، تصریح کرد؛ حکام این کشورها قابل اعتماد نیستند.

امام جمعه مسجد اموی دمشق همچنین با اشاره به دروغ پراکنی های رسانه های غربی حامی تروریست ها علیه نظام سوریه خاطر نشان کرد: تلاش این رسانه ها  برای ایجاد اختلاف در میان مردم سوریه محکوم به شکست است.

«مامون محمد ادیب رحمه» با تاکید بر این که آمریکا و عربستان در راس جبهه غربی - عربی حامی تروریست ها در سوریه قرار دارند گفت: ملت سوریه  در برابر تروریست ها و حامیانشان به پیروزی خواهد رسید.

بحران در سوریه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎های تروریستی مورد حمایت عربستان، آمریکا و متحدانشان از جمله ترکیه برای سرنگون کردن دولت قانونی «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه آغاز شده است.

کلیدواژه