ثور 08, 1396 13:26 Asia/Kabul
  •  امیرعبداللهیان : رژیم نامشروع اسرائیل جایی در آینده منطقه نخواهد داشت

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: دشمنان منطقه در نهایت تسلیم راه حل سیاسی در سوریه خواهند شد و به یقین رژیم نامشروع و تروریستی اسرائیل جایی در آینده منطقه نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، "حسین امیرعبداللهیان" دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین روز جمعه حمله نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد و افزود: ادعای نادرست رژیم صهیونیستی مبنی بر مقابله با حزب الله در سوریه توجیهی برای نقض حقوق بین الملل نیست.

امیرعبداللهیان بابیان اینکه تل آویو عواقب بازی با آتش در سوریه را درک نمی کند ، تصریح کرد : حزب الله با قدرت از امنیت لبنان در مقابله با تروریسم تکفیری و صهیونیستی حمایت می کند و ایران به نقش سازنده حزب الله در منطقه افتخار می کند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با تاکید بر اینکه رئیس جمهور ، ارتش و مردم سوریه ، رژیم صهیونیستی را مایوس کرده اند، افزود:  این تحرکات در حمایت از تروریست ها و با هدف تجزیه کشورهای اسلامی صورت می گیرد.

یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: یکی از مواضع نظامی سوریه در جنوب غرب فرودگاه دمشق صبح پنجشنبه با چند موشک اسرائیلی از داخل اراضی اشغالی هدف قرار گرفت و بر اثر آن انفجارهایی رخ داد که خسارت‌های مادی برجا گذاشت.

پیش از این، چند بار جنگنده‌های اسرائیلی درچارچوب حمایت از تروریست‌ها در سوریه، مناطق مختلفی را در این کشور هدف قرار داده‌اند.

 

کلیدواژه